Visi miestai
Visi miestai
Darbo
└ Ieško └ Ieško darbo └ Darbas, mokslas └ Visi skelbimai Transportas Nekilnojamasis turtas Statyba, remontas Viskas namams Telefonai Darbas, mokslas Technika Laisvalaikis Drabužiai Kompiuterija Verslas Viskas nemokamai Prekės vaikams
Vilnius
Trumpai apie mane1. 2006 m- 2009 Tarptautinė teisės ir verslo kolegija (Teisės bakalauro laipsnis)2. 2014 m. Mykolo Riomerio universitetas.Teisės magistratūros studijos (I kursas sustabdytos).• Darbo patirtis:1. Vadybininkė2. Kokybės kontrolierė3. Kavinės pavaduotoja4. Biūro administratorė• Ameninės savybės: esu komunikabili, atsakinga ir iniciativi. Esu pasiruošusi mokytis ir įgyti naujos patirties.• Kalbos:Lietuvių kalba - labai gerai raštu ir žodžiu.Lenkų kalba- labai gerai raštu ir žodžiu.Rusų kalba - labai gerai raštu ir žodžiu.Anglų kalba- A2 lygis.B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.• Pareigos:1. Pardavimų vadybininkė (2006-2009 m)UAB ,,Autokeliai,,UAB ,,Autolava,,UAB ,,Magenta,,Aktyvūs transporto paslaugų bei krovinių pirkimas/ pardavimas. Naujų klientų paieška. Ryšių palaikymas su esamais klientais. Sutarčių sudarymas.2. Kokybės kontrolierė. (2010 -2015 m),,Mansfield’s & Son,,Atsakingūmas už maisto pakavimo kokybę. Prodūkcijos tikrinimas, stebesėna ir ataskaitos vėdimas. Mokėjimas nudotis produkto tikrinimo įrangą, kliento specifikacijomis susijūsiais su produkto standartais ir ženklinimo reklamavimais. Ataskaitų pildymas. Kontaktas tarp įmonės vadovų ir pakavimo komandos.3. Kavinės pavaduotoja. (2019-2020 m)UAB ,, Thierry kepyklėlė“ (trys darbo vietos).Esamų personalo valdymo procesų koordinavimas ir vystymas: darbuotojų paieška bei atranka, darbuotojų adaptacija, darbo santykių valdymas. Prekių tiekimo kontrolė ir papildymas. Dokumentacijos pildymas. Komandos ukdymas, tikslų ir užduočių formavimas. Kitos kasdienės užduotis pagal poreikį. Darbas su kasos aparatu.4. Biuro administratorė (dabartinė darbo vieta nuo 2020 metų).UAB ,,Strefa“UAB ,,Railvec“Kasdienės biuro veiklos priežiūra, organizavimas ir tvarkos užtikrinimas. Raštų, įsakymų, sutarčių dėl perkamų/parduodamų paslaugų ir/ar prekių administravimas.Korespondencijos, skambučių ir kitos informacijos nukreipimas, valdymas. Aprūpinimas kanceliarinėmis prekėmis bei darbo priemonėmis. Svečių sutikimas ir priėmimas. Įvairių įmonės dokumentų administravimas ir archyvavimas. Dokumentų vertimai, posėdžio protokolų rašymas. Viešbučių, skrydžių rezervavimas, bilietų pirkimas; problemų sprendimas.Turiu patirties dirbant su Centrinė viešųjų pirkimų informacinė sistema (CVP IS sistema). Viešųjų pirkimo dokumentų rengimas.
+370 68337144
Pažymėti

Papildomas darbas, Vilnius

Trumpai apie mane1. 2006 m- 2009 Tarptautinė teisės ir verslo kolegija (Teisės bakalauro laipsnis)2. 2014 m. Mykolo Riomerio universitetas.Teisės magistratūros studijos (I kursas sustabdytos).• Darbo patirtis:1. Vadybininkė2. Kokybės kontrolierė3. Kavinės pavaduotoja4. Biūro administratorė• Ameninės savybės: esu komunikabili, atsakinga ir iniciativi. Esu pasiruošusi mokytis ir įgyti naujos patirties.• Kalbos:Lietuvių kalba - labai gerai raštu ir žodžiu.Lenkų kalba- labai gerai raštu ir žodžiu.Rusų kalba - labai gerai raštu ir žodžiu.Anglų kalba- A2 lygis.B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.• Pareigos:1. Pardavimų vadybininkė (2006-2009 m)UAB ,,Autokeliai,,UAB ,,Autolava,,UAB ,,Magenta,,Aktyvūs transporto paslaugų bei krovinių pirkimas/ pardavimas. Naujų klientų paieška. Ryšių palaikymas su esamais klientais. Sutarčių sudarymas.2. Kokybės kontrolierė. (2010 -2015 m),,Mansfield’s & Son,,Atsakingūmas už maisto pakavimo kokybę. Prodūkcijos tikrinimas, stebesėna ir ataskaitos vėdimas. Mokėjimas nudotis produkto tikrinimo įrangą, kliento specifikacijomis susijūsiais su produkto standartais ir ženklinimo reklamavimais. Ataskaitų pildymas. Kontaktas tarp įmonės vadovų ir pakavimo komandos.3. Kavinės pavaduotoja. (2019-2020 m)UAB ,, Thierry kepyklėlė“ (trys darbo vietos).Esamų personalo valdymo procesų koordinavimas ir vystymas: darbuotojų paieška bei atranka, darbuotojų adaptacija, darbo santykių valdymas. Prekių tiekimo kontrolė ir papildymas. Dokumentacijos pildymas. Komandos ukdymas, tikslų ir užduočių formavimas. Kitos kasdienės užduotis pagal poreikį. Darbas su kasos aparatu.4. Biuro administratorė (dabartinė darbo vieta nuo 2020 metų).UAB ,,Strefa“UAB ,,Railvec“Kasdienės biuro veiklos priežiūra, organizavimas ir tvarkos užtikrinimas. Raštų, įsakymų, sutarčių dėl perkamų/parduodamų paslaugų ir/ar prekių administravimas.Korespondencijos, skambučių ir kitos informacijos nukreipimas, valdymas. Aprūpinimas kanceliarinėmis prekėmis bei darbo priemonėmis. Svečių sutikimas ir priėmimas. Įvairių įmonės dokumentų administravimas ir archyvavimas. Dokumentų vertimai, posėdžio protokolų rašymas. Viešbučių, skrydžių rezervavimas, bilietų pirkimas; problemų sprendimas.Turiu patirties dirbant su Centrinė viešųjų pirkimų informacinė sistema (CVP IS sistema). Viešųjų pirkimo dokumentų rengimas.

Aprašymas
Gyvenimo aprašymas:
Trumpai apie mane
1. 2006 m- 2009 Tarptautinė teisės ir verslo kolegija (Teisės bakalauro laipsnis)
2. 2014 m. Mykolo Riomerio universitetas.Teisės magistratūros studijos (I kursas sustabdytos).



• Darbo patirtis:
1. Vadybininkė
2. Kokybės kontrolierė
3. Kavinės pavaduotoja
4. Biūro administratorė

• Ameninės savybės: esu komunikabili, atsakinga ir iniciativi. Esu pasiruošusi mokytis ir įgyti naujos patirties.

• Kalbos:
Lietuvių kalba - labai gerai raštu ir žodžiu.
Lenkų kalba- labai gerai raštu ir žodžiu.
Rusų kalba - labai gerai raštu ir žodžiu.
Anglų kalba- A2 lygis.

B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.

• Pareigos:
1. Pardavimų vadybininkė (2006-2009 m)
UAB ,,Autokeliai,,
UAB ,,Autolava,,
UAB ,,Magenta,,

Aktyvūs transporto paslaugų bei krovinių pirkimas/ pardavimas. Naujų klientų paieška. Ryšių palaikymas su esamais klientais. Sutarčių sudarymas.

2. Kokybės kontrolierė. (2010 -2015 m)
,,Mansfield’s & Son,,

Atsakingūmas už maisto pakavimo kokybę. Prodūkcijos tikrinimas, stebesėna ir ataskaitos vėdimas. Mokėjimas nudotis produkto tikrinimo įrangą, kliento specifikacijomis susijūsiais su produkto standartais ir ženklinimo reklamavimais. Ataskaitų pildymas. Kontaktas tarp įmonės vadovų ir pakavimo komandos.

3. Kavinės pavaduotoja. (2019-2020 m)
UAB ,, Thierry kepyklėlė“ (trys darbo vietos).

Esamų personalo valdymo procesų koordinavimas ir vystymas: darbuotojų paieška bei atranka, darbuotojų adaptacija, darbo santykių valdymas. Prekių tiekimo kontrolė ir papildymas. Dokumentacijos pildymas. Komandos ukdymas, tikslų ir užduočių formavimas. Kitos kasdienės užduotis pagal poreikį. Darbas su kasos aparatu.

4. Biuro administratorė (dabartinė darbo vieta nuo 2020 metų).
UAB ,,Strefa“
UAB ,,Railvec“

Kasdienės biuro veiklos priežiūra, organizavimas ir tvarkos užtikrinimas. Raštų, įsakymų, sutarčių dėl perkamų/parduodamų paslaugų ir/ar prekių administravimas.
Korespondencijos, skambučių ir kitos informacijos nukreipimas, valdymas. Aprūpinimas kanceliarinėmis prekėmis bei darbo priemonėmis. Svečių sutikimas ir priėmimas. Įvairių įmonės dokumentų administravimas ir archyvavimas. Dokumentų vertimai, posėdžio protokolų rašymas. Viešbučių, skrydžių rezervavimas, bilietų pirkimas; problemų sprendimas.
Turiu patirties dirbant su Centrinė viešųjų pirkimų informacinė sistema (CVP IS sistema). Viešųjų pirkimo dokumentų rengimas.
Rodyti daugiau
Papildoma informacija
Pageidaujamos pareigos
35 metų moteris ieško paildomo darbo vakarais, savatgalaias
Darbo sritis
Administravimas, Kavinės, restoranai, maisto gamyba, Darbas namuose, Tvarkymas, valymas
Įdėtas: Redaguotas: Parodė / Perskaitė: 5121 / 49 Skelbimo ID: 66796051
Užsiregistravo: 2024-07-15
0