Visi miestai
Visi skelbimai
Visi skelbimai Transportas Nekilnojamasis turtas Statyba, remontas Viskas namams Telefonai Darbas, mokslas Technika Laisvalaikis Drabužiai Kompiuterija Verslas Viskas nemokamai Prekės vaikams

Sav sav sav sav sav Statybos, remonto prekės ir paslaugos skelbimai (2705)

Rūšiuoti

Top skelbimai

Vidaus darbai (apdaila, santechnika, elektra, šildymas ir kt.)
  • 1 žvaigždutė 1 dienai kainuoja 0.75€
  • Žvaigždutes galite užsisakyti prisijungę prie Alio.lt ir pasirinkę Mano skelbimai > Reklamuoti.
Atliekame visus vidaus ir išorės apdailos darbus Atliekame namų butų administracinių ir kitos paskirties patalpų pilną arba kosmetinį remontą Mūsų komandoje dirba profesionalūs staliai apdailos meistrai santechnikai elektrikai sertifikuoti dujų montuotojai ir dujų katilų montavimo/remonto meistrai Mes galime savo jėgomis sumontuoti visus namo buto ar kitos patalpos inžinierinius prietaisus (rekuperaciją katilinės kondicionieriai šilumos siurbliai nuotėkų sistemos ir pan ) Informacija tel : +37060075845 Statyba remontas / Apdailos darbai / Paslaugos ID65008389 65008389

Kiti skelbimai

Rąstinių namų statyba pagal Kanadietišką technologiją.
  • 1 žvaigždutė 1 dienai kainuoja 0.75€
Statome medinius namus iš laukinio rąsto pagal kanadietišką technologiją Kanadietiška "spyna" neleidžia naudoti rąstų plonesnių nei 28-30 cm diametro Namo pastatyto iš tokio storio rąstų nebereikia šiltinti nei iš išorės nei iš vidaus! Visi medienos apdorojimo darbai atliekami tik rankiniu būdu! Gamybai naudojame tik medieną iš aukštutinių Karpatų kalnų rajonų Tokia mediena didesnę savo "gyvenimo" dalį auga minusinėje temperatūroje Ji yra kietesnė ir tvirtesnė jos metų rievės yra tankesnės Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID56396388 56396388
Vilnius
Pramoninių ir smėlbetonio grindų betonavimas.
  • 1 žvaigždutė 1 dienai kainuoja 0.75€
GREITAI IR KOKYBIŠKAI BETONUOJAME GRINDIS TURIME ILGAMETĘ PATIRTĮ Smėlbetonio gringų betonavimo darbus atliekame daugiabučiuose pastatuose (iki 80 m aukščio) individualiuose namuose gyvenamosiose patalpose garažuose Pramoninių grindų betonavimo darbus atliekame angaruose parkinge individualių namų garažuose serviso patalpose Darbai atliekami greitai kokybiškai neteršiama aplinka nelieka nepanaudoto mišinio nes jo pagaminama tik tiek kiek reikia Atliekame visus paruošimo darbus (smėlio/skaldos užpylimą grunto tankinimą lyginimą polistireninio putplasčio izoliacinės plėvelės klojimą armavimą ir kt ) Atvykstame į objektą sudarome sąmatą patariame ir nemokamai konsultuojame Betonuojame su savo arba užsakovo medžiagomis SUTEIKIAME GARANTIJA! IŠRAŠOME SĄSKAITAS! Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID58123472 58123472
Vilnius
Vidaus darbai (apdaila, santechnika, elektra, šildymas ir kt.)
Geriausias pusautomatis savo klasėje
Utenos r. sav.
255 €
Suvirinimo įranga BAVARIA Nauja
Parduodu visą savo turtą! Įrankiai pilnai veikia. Daug visokiu elektros prietaisų..  Bet man labai b
Klaipėda
10 €
Elektriniai įrankiai Naudota Parduodu visą savo turtą! Įrankiai pilnai veikia Daug
Atnaujinkite ne tik savo namus, bet ir ūkio paskirties pastatus!
Sveiki Artėjant pavasariui galvojate atsinaujinti? Atnaujinkite ne tik savo namus bet ir ūkio paskirties pastatus! Mūsų komanda gali greitai ir profesionaliai atlikti šiuos darbus: - Fermų ir gyvulininkystės pastatų dezinfekcija ir balinimas karštomis kalkėmis arba dažais - Tuščių grūdų sandėlių dezinfekcija - Sanitarinių patalpų dezinfekcija ir balinimas - Didelių pramoninių ir komercinių pastatų katilinių garažų angarų gamyklų sandėlių rampų balinimas kalkėmis arba dažais Taip pat purškiame glaistą hidroizoliacinę medžiagą struktūrinį tinką Atliekame mechanizuotą sienų paruošimą bei dažymą Dažome kalkinius paviršius jei reikia plauname aukštu slėgiu karštu vandeniu Atlikę darbus išplauname grindis taip pat galime sukabinti apšvietimo lempas ar reklamas Visi darbai atliekami naujausia įranga iki 10 metrų siekiančiu autobokšteliu todėl atlikto darbo kokybė yra geresnė o procesas trunka dvigubai trumpiau Užsisakykite šias paslaugas pas mus ir darbus atliksime kokybiškai greitai švariai o paskambinus dabar dar ir už mažesnę kainą! Darbus atliekame visoje Lietuvoje Darbų eiga: https://www youtube com/watch?v=tCRJ2sIRGvE https://www youtube com/watch?v=iKSSJJnDb_M Simonas +370 677 11784 WWW BEORISDAZYMAS LT WWW NAMUDAZYMAS LT https://www facebook com/dazymodarbai/ Pastatu dazymas Dažymas po gaisro Gaisro padariniu šalinimas gamybiniu patalpu balinimas gamybiniu patalpu dazymas Sienu dazymas Sienu balinimas Gamyklu dazymas Dazome po gaisro Fermu balinimas Tvarto balinimas pramoniniu pastatu dazymas Fermu kalkinimas Rampu dazymas Sandeliu dezinfekavimas patalpu dezinfekcija Patalpu Sienu ir Lubu Balinimas Dezinfekcija Gyvulininkystės pastatų dezinfekcija (balinimas) Gyvulininkystės pastatų balinimas ir dezinfekcija (fermų balinimas) Įvairių pastatų sienų ir lubų balinimas kalkiniu skiediniu Patalpų balinimas Angarų balinimas Cechų balinimas Garažų balinimas Sandėlių balinimas Fabrikų balinimas Gamyklų balinimas pramoniniu pastatu dazymas Dažymo darbai Fasado dažymas Namo dažymas Sodo namelio dažymas Tvoros dažymas Pastatų apdaila Statybos paslaugos ir remontas Dažymas Struktūrinio tinko purškimas Struktūrinis tinkas Struktūrinis tinkas Angarų dažymas Fasado dažymas Fasado perdažymas Pastatų perdažymas Pastatų renovavimas Lauko fasado dažymas Dažome cechus Dažome sandėlius Garažo dažymas Grafiti uždažymas Grafiti naikinimas Stogų perdažymas Stogo dažymas Reklama statybos Perdažome Apdailinis dažymas Antikorozinis dažymas Dažome fasadus Fasadų angarų dažymas remontas iš autobokštelio Dažome gamyklas Dažome garažus Dažome balkonus Atliekame dažymo darbus mechanizuotas dažymas Dažome medį Dažome tvoras Dažome sienas Dažome laiptines Smėliuojame dažome Dažome laivus Dažome ukines paskirties pastatus kalkiname Dažome kalkiname Dažome dideles apimties objektus Dažome mokyklas Dažome sandelius Dažome fabrikus Dažome medinius namus Dažome fermas Dažome stulpus Dažome kolonas Dažome metalines konstrukcijas Dažome vartus Dažome sodo namelius Valome fasadus Plauname fasadus Dažome mūrinius fasadus Dažome termoshield Dažome termokeramikiniais dažais Dažome termo dažais Dažome antipelėsiniais dažais Statyba remontas / Apdailos darbai / Paslaugos ID54696885 54696885 cid228626
Klaipėda
45 €
Rankiniai įrankiai Naudota
PARDUODU AKĖČIAS VILNIAUS R. SAV.
Akėčios 35€ Šalčininkai už papildomą mokestį atvežtume Statyba remontas / Aplinkos tvarkymas / Paslaugos ID64470173 64470173
Vilniaus r. sav.
Geriausias pusautomatis savo klasėje
255 €
Metalo apdirbimo įranga Nauja
Trumpalaikiai, viekartiniai darbai ant savęs dirbantiems
Siūlau trumpalaikius darbus meistrams dirbantiems Lietuvoje ir užsienyje Darbai labai įvairūs www uzsakymai com Tel +370 683 63377 Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID53777351 53777351
Vilnius
Atnaujinkite savo kiemo trinkeles spalvinis trinkelių impregnavimas
Užsakymai tel : +370 655 11360 ( Saulius ) Tel : +370 605 88690 Tel : +370 630 01333 Impregnuoti - apsaugoti sienas ir statybines medžiagas Sienos turi būti apsaugotos nuo drėgmės nes daugelis bendrų sienų statybinių medžiagų yra daugiau ar mažiau akytos ir todėl sugeria vandenį Be to vanduo gali prasiskverbti per mūro siūles pavyzdžiui tarp plytų arba smulkių įtrūkimų Viena vertus tai gali pakenkti statybinėms medžiagoms kita vertus sienos gali nutekėti nuo atmosferos poveikio ( drėgmės lietaus sniego šalčio ) kas leis galiausiai formuotis ir išplisti visame plote pelėsiui kerpėms samanoms dumbliams ant drėgnos sienos Šlapioje drėgnoje sienoje statybinėje medžiagoje susiformavę dumbliai kerpės samanos pelėsis pradeda ardyti sieną statybinę medžiagą Laikui bėgant atsiranda įtrukimai statybinė medžiaga eižėja pradeda trupėti praranda kietumą veikiama atmosferos poveikio nyksta Ypatingai neapsaugotoje išorinėje statinio sienoje kuri yra nuolatos veikiama atmosferos poveikio ( lietaus sniego) taip pat temperatūrų skirtumo Čia padeda impregnuojanti apsauginė danga – Statybinė (ės) medžiaga (os) mirkoma apsauginiu skysčiu visame paviršiaus plote Čia rasite patarimų ir pavyzdžių Daugelio apsauginių dangų veikimo mechanizmas susideda iš plėvelės kuri tarnauja kaip mechaninis barjeras nuo drėgmės patekimo Tačiau daugeliu atvejų statybinės medžiagos hidrofobiškumas gali būti svarbesnis ir veiksmingesnis Hidrofobiniai sandoriai reiškia kad statybinė medžiaga turi vandenį atstumiantį įtaisą Impregnantas patenka į poras ir sudaro vandeniui atsparią plėvelę Tai neleidžia vandeniui patekti skverbtis į statybinės medžiagos vidų ir sukelti žalą ten Poveikis gali būti vertinamas ant paviršiaus per vadinamąjį "vandens diafragmos poveikį" Nereikalingi šilumos nuostoliai dėl kurių atsiranda didelės šildymo išlaidos arba šaltos patalpos kylantis drėgnumas kuris prasiskverbia į mūrą ir kenkia patalpų klimatui ir gatvės triukšmas turi įtakos gyvenimo kokybei ir blogiausiu atveju daro įtaką sveikatai Bijodami brangių atnaujinimo darbų dauguma namų savininkų susiduria su šiomis bėdomis ir gyvena šaltose drėgnuose patalpose Patarimas: Impregnuokite paviršius ( išorines statinių sienas rūsio sienas pamatus kitas statybines medžiagas betoną mūrą ) nuo atmosferos poveikio Sukursite papildomą apsaugą nuo grybelinių pelėsio ir dumblių užkrėtimo samanų ir kerpių susiformavimo Apsaugosite ir atitolinsite statybinių medžiagų irimo procesą jas veikiant atmosferos poveikiui Pastaba: Taip pat tinka grįstiems įvažiavimo takams sodo takeliams terasoms aikštelėms laužavietėms Aprašymas PAVIRŠIŲ IMPREGNAVIMAS BESPALVIS IR SPALVINIS - Grindinio trinkelių plytelių impregnavimas - Fasadų impregnavimas - Pamatų impregnavimas - Stogų impregnavimas IMPREGNANTAI – tai unikalus vandeniu skiedžiamo siloksano ir nano aktyviųjų medžiagų pagrindu pagamintas gaminys skirtas mineralinių paviršių pvz plytelių ir betono akmens priežiūrai Pačia naujausia nanotechnologija pagrįstas IMPREGNANTAS giliai įsiskverbia ir aktyviai susijungia su paviršiumi užtikrindamas atsparumą biologiniams teršalams Tinkamas dengti tiek naujoms tiek senoms medžiagoms Preparatas nuvalo paviršių ir išryškina pirminę išvaizdą Veiksmingai apsaugo ( TRINKELES PLYTELES MŪRĄ BETONĄ ) nuo drėgmės ir vandens įsiskverbimo į impregnuotą paviršių Drėgmės įgeriamumas sumažėja 95% Atlaiko valymą ir plovimą aukšto slėgio įranga Ilgaamžis SVARBIAUSI AKCENTAI IR SAVYBĖS REKOMENDACIJA !!! • Sumažina samanų dumblių ir juodojo pelėsio susidarymą • Paviršius išlieka laidus orui ir pasižymi savaiminio išsivalymo efektu • Paviršius apsaugomas nuo senėjimo • Vanduo nesusigeria į paviršių o susidaro vandens lašai tokiu būdu preparatas veiksmingai apsaugo nuo drėgmės Drėgmės įgeriamumas sumažėja 95% • Impregnuoto FASADO šilumos varža yra ženkliai didesnė Nėra drėgmės – nėra šalčio • Neleidžia susidaryti druskos nuosėdoms ir šalčiui padaryti žalos • Nurodytas savybes išsaugo 5–10 metų Daugiau informacijos: +370 65511360 ( Saulius ) antanavicius saulius@gmail com www renovas lt Statyba remontas / Aplinkos tvarkymas / Paslaugos ID63590799 63590799
 ŽEMĖS KASIMO, LYGINIMO, FREZAVIMO , ŽOLĖS ŠIENAVIMO DARBAI TEL.***, UTENOS R. SAV., UTENOS R., UTEN
Ratiniu ekskavatoriumi krautuvu (New Holland) atlieku įvairius žemės kasimo - lyginimo darbus: (tvenkinių kasimas ir valymas sklypų lyginimas planiravimas grunto stumdymas užpylimas pervežimas pakrovimas gerbūvio tvarkymas žemės frezavimas ir t t ) http://zemes-kasimas lt/ Facebook: zemes kasimo-lyginimo darbai Mini traktoriaus pagalba atlieku žemės frezavimo žolės šienavimo darbus Išrašau sąskaitas- faktūras (Rytų Lietuvos apylinkės) Statyba remontas / Aplinkos tvarkymas / Paslaugos ID60851587 60851587
Utenos r. sav.
Fasadų šiltinimas  Fasado apdaila Fasado renovacija Skardinimas i Konteineriai Dirbame su savo ar uz
Turim laisvu pajegumu ventiliuojamiems fasadams irengti Domina didesni plotai galim atlikti visus papildomus darbus t y skardinimas lietaus sistema pakalimai balkonu atitvaru irengimas cokolis nuogrinda stogeliai taip pat darome slapius (tinkuojamus ) fasadus Nuomojane buitinius ir sandeliavimo )konteinerius Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID58446430 58446430
Kaunas
Oro kondicionieriai / šilumos siurbliai Pigiau !
380 €
Tinkavimo darbai Kretingoje
Tinkavimo darbai Kretingoje 860822392 Tinkuotojų brigada atlieka tinkavimo darbus mechanizuotu būdu Tinkavimas su gipsiniais bei kalkiniais cementiniais mišiniais naudojame vokiška įranga PFT-G4 Turime savo pastolius medžiagas gauname išskirtinėmis kainomis Galime parodyti atliktus darbus Suteiksime garantiją Tinkuodami Knauf mišiniu galime nutinkuoti iki 90 m2 per dieną priklausomai nuo sienų sudėtingumo SU weber ip-18 naudojame specialią užtrinimo technika kuri leidžia sutrumpina darbus iki 50 % Vidutiniškai nutinkuojame iki 70m2 per dieną priklausomai nuo oro sąlygų (oro temperatūra +5c _+25c) Taipat tinkuojame ir žiemos sąlygomis naudojame savo šildytuvus Dekoratyvinio tinko tinkavimas Statyba remontas / Apdailos darbai / Paslaugos ID60775967 60775967
Kretingos r. sav.
Tinkavimo darbai Taurageje
Tinkavimo darbai Tauragėje Patyrusi tinkuotojų komanda atlieka tinkavimo darbus mechanizuotu būdu su gipsiniais bei kalkiniais cementiniais mišiniais naudojame vokiška įranga PFT-G4 Tinkavimo darbų technologijos Turime savo pastolius medžiagas gauname išskirtinėmis kainomis Galime parodyti atliktus darbus Suteiksime garantiją tel 860822392 Tinkavimo darbų greitis Tinkuodami Knauf mišiniu galime nutinkuoti iki 90 m2 per dieną priklausomai nuo sienų sudėtingumo SU weber ip-18 naudojame specialią užtrinimo technika kuri leidžia sutrumpina darbus iki 50 % Vidutiniškai nutinkuojame iki 70m2 per dieną priklausomai nuo oro sąlygų (oro temperatūra +5c _+25c) Taipat tinkuojame ir žiemos sąlygomis naudojame savo šildytuvus Dirbabame Klaipėdoje Šilutėje Plungėje ir Tauragėje Dekoratyvinio tinko tinkavimas Gipsinio tinko tinkavimas Kalkinio cementinio tinko tinkavimas Mechanizuotas tinkavimas Rankinis tinkavimas Statyba remontas / Apdailos darbai / Paslaugos ID62316199 62316199
Tauragės r. sav.
Tinkavimo darbai Jurbarke
Tinkavimo darbai Jurbarke 860822392 Tinkuotojų brigada atlieka tinkavimo darbus mechanizuotu būdu Tinkavimas su gipsiniais bei kalkiniais cementiniais mišiniais naudojame vokiška įranga PFT-G4 Turime savo pastolius medžiagas gauname išskirtinėmis kainomis Galime parodyti atliktus darbus Suteiksime garantiją Tinkuodami Knauf mišiniu galime nutinkuoti iki 90 m2 per dieną priklausomai nuo sienų sudėtingumo SU weber ip-18 naudojame specialią užtrinimo technika kuri leidžia sutrumpina darbus iki 50 % Vidutiniškai nutinkuojame iki 70m2 per dieną priklausomai nuo oro sąlygų (oro temperatūra +5c _+25c) Taipat tinkuojame ir žiemos sąlygomis naudojame savo šildytuvus Dekoratyvinio tinko tinkavimas Statyba remontas / Apdailos darbai / Paslaugos ID61254299 61254299
Jurbarko r. sav.
Suvirinimas elektrodais
Sveiki virinu puolius saramas su savo suvirinimo aparatų svarke už sutartinė kaina medžiagos jūsų darbas mano dėl kainos tikrai sutarsim- jei kam įdomu skambinkite rašykite Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID66634481 66634481
Radviliškio r. sav.
Šiltinimas poliuretano putomis Tauragėje 860822392
Šiltinimas Poliuretano putomis Tauragėje 860822392 Ilgametę patirtį statybose turinti statybų brigada šiltina stogus perdangas pamatus fasadus rezervuarus ir kitos paskirties objektus purškiamomis poliuretano putomis Dirbame tik sertifikuota įranga bei medžiagomis Naudojame "Togo" "Syntesia" "Purios" putas tai putos pasižyminčios įpatingai geromis sandarumo bei termo savybėmis Atvystame į objektą teikiame nemokamas konsultacijas ir rekomendacijas sudarome sąmatas Kokybę bei kainos santykį garantuojame Poliuretano savybės:  Šiuo metu rinkoje analogų neturinti itin aukšto sandarumo medžiaga kuri užtikrina aukštą šiluminę varžą  Užpurškus ant bet kokio pagrindo gaunama vienalytė medžiaga kuri užpildo mažiausius tarpelius taip užtikrindama visišką pastato sandarumą  Medžiaga yra ekologiška visiškai nekenkianti ir neteršianti aplinkos  Šiltinimo darbai ženkliai spartesni nei šiltinant įprastais būdais 200m2 stogo ar perdangos plotą paprastai apšiltiname per vieną dieną  Poliuretanas dėl savo savybių nekeičia savo struktūros ir įprastai išlieka tokios pat formos dešimtmečiais   Taipat galime pasiūliti mechanizuotą tinkavimą su Knauf ar kalkiniais cementiniais Weber IP -18 mišiniais Užsakant abi paslaugas pritaikysime iki 20 proc nuolaidą Statyba remontas / Apdailos darbai / Paslaugos ID60680903 60680903
Tauragės r. sav.
Tinkavimo darbai Plungė
Tinkavimo darbai Plungėje Patyrusi tinkuotojų komanda atlieka tinkavimo darbus mechanizuotu būdu su gipsiniais bei kalkiniais cementiniais mišiniais naudojame vokiška įranga PFT-G4 Tinkavimo darbų technologijos Turime savo pastolius medžiagas gauname išskirtinėmis kainomis Galime parodyti atliktus darbus Suteiksime garantiją tel 860822392 Tinkavimo darbų greitis Tinkuodami Knauf mišiniu galime nutinkuoti iki 90 m2 per dieną priklausomai nuo sienų sudėtingumo SU weber ip-18 naudojame specialią užtrinimo technika kuri leidžia sutrumpina darbus iki 50 % Vidutiniškai nutinkuojame iki 70m2 per dieną priklausomai nuo oro sąlygų (oro temperatūra +5c _+25c) Taipat tinkuojame ir žiemos sąlygomis naudojame savo šildytuvus Dirbabame Klaipėdoje Šilutėje Plungėje ir Tauragėje Dekoratyvinio tinko tinkavimas Gipsinio tinko tinkavimas Kalkinio cementinio tinko tinkavimas Mechanizuotas tinkavimas Rankinis tinkavimas Statyba remontas / Apdailos darbai / Paslaugos ID62316207 62316207
Plungės r. sav.
Tinkavimo darbai Telšiai***
Tinkavimo darbai Telšiai Patyrusi statybų brigada atlieka tinkavimo darbus mechanizuotu būdu su gipsiniais bei kalkiniais cementiniais mišiniais naudojame vokiška įranga PFT-G4 Turime savo pastolius medžiagas gauname išskirtinėmis kainomis Galime parodyti atliktus darbus Tinkuodami Knauf mišiniu galime nutinkuoti iki 90 m2 per dieną priklausomai nuo sienų sudėtingumo SU weber ip-18 naudojame specialią užtrinimo technika kuri leidžia sutrumpina darbus iki 50 % Vidutiniškai nutinkuojame iki 70m2 per dieną priklausomai nuo oro sąlygų (oro temperatūra +5c _+25c) Taipat tinkuojame ir žiemos sąlygomis naudojame savo šildytuvus Suteiksime garantiją tel 860822392 Dekoratyvinio tinko tinkavimas Gipsinio tinko tinkavimas Kalkinio cementinio tinko tinkavimas Mechanizuotas tinkavimas Rankinis tinkavimas Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID56926414 56926414
Telšių r. sav.
Apdailos darbai Mažeikiuose
Atlieku įvairius vidaus apdailos darbus su savo ar Jūsų medžiagomis Turiu daugiau nei 15 metų patirtį - Apdailos darbai: – Gipso kartono montavimas; – Glaistymas dažymas; – Tapetavimas; – Pakabinamų lubų montavimas; – Grindų klojimas; – Durų montavimas; – Kiti apdailos darbai; - Smulkūs statybos darbai; - Remonto darbai Skambinkite ar rašykite Statyba remontas / Apdailos darbai / Paslaugos ID64444931 64444931
Mažeikių r. sav.
Šiltinimas poliuretano putomis Marijampolėje
Šiltinimas Poliuretano putomis Marijampolėje 860822392 Šiltinimas poliuretanu specialia įranga Ilgametę patirtį statybose turinti statybų brigada šiltina stogus perdangas pamatus fasadus rezervuarus ir kitos paskirties objektus purškiamomi poliuretano putomis Dirbame tik sertifikuota įranga bei medžiagomis Naudojame "Syntesia" "Purios" putas tai putos pasižyminčios įpatingai geromis sandarumo bei termo savybėmis Kokybę bei kainos santykį garantuojame Poliuretano putos - naujausia maksimalų sandarumą užtikrinanti šiltinimo medžiaga tinkanti bet kokios klasės namams Puikios šilumos sulaikymo charakteristikos duoda geriausią kainos ir efektyvumo santykį rinkoje Specialios įrangos pagalba ant šiltinamo paviršiaus užpurškiama šiltinimo medžiaga kuri greitai išsiplečia sudarydama kietą ir sandarų sluoksnį Užpurkštos putos gali prilipt prie visų šiltinamų paviršių užpildo visus nesandarumus ir sudaro sandarų ir šiltą sluoksnį saugantį pastatą nuo šilto oro nutekėjimo per konstrukcijas Poliuretano savybės: Šiuo metu rinkoje analogų neturinti itin aukšto sandarumo medžiaga kuri užtikrina aukštą šiluminę varžą Užpurškus ant bet kokio pagrindo gaunama vienalytė medžiaga kuri užpildo mažiausius tarpelius taip užtikrindama visišką pastato sandarumą Medžiaga yra ekologiška visiškai nekenkianti ir neteršianti aplinkos Šiltinimo darbai ženkliai spartesni nei šiltinant įprastais būdais 200m2 stogo ar perdangos plotą paprastai apšiltiname per vieną dieną Poliuretanas dėl savo savybių nekeičia savo struktūros ir įprastai išlieka tokios pat formos dešimtmečiais Taipat galime pasiūliti mechanizuotą tinkavimą su Knauf ar kalkiniais cementiniais Weber IP -18 mišiniais Užsakant abi paslaugas pritaikysime iki 20 proc nuolaidą Statyba remontas / Apdailos darbai / Paslaugos ID61243067 61243067
Marijampolės sav.
GRINDŲ BETONAVIMAS
Grindu betonavimas kaina sutartinė eu Aukštos kvalifikacijos betonuotojai turintys 15 metų patirtį grindų betonavimo srityje: gyvenamų namų butų patalpų (cementinės grindys -steškė taip pat (Betonuojame lauko aiksteles sandelius ir t t ) betonuojam pramoninių betonų -ruošeme pagrindą) Tinkuojame sienas su savo įranga konsultuoja Jūsų pageidavimu paruošiam pagrindą (grūnto nuėmimas smėlio užpylimas -išliginimas sutankinimas paklojam plevelę sudedam pūtų polisterolą armavimo tinklą ir t t ) darbus atliekame daugiabučiuose bei individualiuose namuose (iki 80 metrų aukščio) kotedžuose sandėliuose ir gamybinėse patalpose Sudarome sąmatas darbus atliekame iki projekto galutinio įgyvendinimo naudojant savo arba užsakovo medžiagas Darbai atliekami naudojant kokybišką vokišką Putzmeister betonavimo įrangą Dirbame ne tik Vilniaus regijone bet ir visoje Lietuvoje http://www dailymotion com/video/xiordl_putzmeister-m740-d_auto Mes garantojame puikią darbų kokybę malonų aptarnavimą ir tinkamas kainas AČIŪ Tel: 860 571199 Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID66630711 66630711
Vilniaus r. sav.
Stogdengiai Klaipeda
Stogų dengimas renovacija renovavimas remontas keitimas karkasų statyba 865046134 stoglangiu montavimas įrengimas kaminu skardinimas stogo darbai perdengimas lietvamzdžių montavimas 865046134 profesionaliu stogdengiu brigada turinti didele patirti savo pastolius ir visa reikiama įranga dengia visu rusiu šlaitinius stogus Klaipėdoje Kretingoje Gargžduose Klaipėdos raj šiltiname stogus montuojame stoglangius (VELUX ir kt ) montuojame lietaus nuvedimo sistemas skardiname kaminus renkame karkasinius namus renovuojame senus klientu pageidavimu parūpiname reikalingas medžiagas konsultuojame garantuojame darbo kokybe ir ilgaamžiškumą savo atliktiems darbams suteikiame garantija darbo patirtis stogu srityje 30 metu dirbame kruopščiai sąžiningai laikomės susitarimu Tel +37065046134 Erikas Kaina sutartine KAINOS: Stogų dengimo darbu kainos nuo 17 euru už kv m² Raktiniai žodžiai: Ruukki rekomenduojamas montuotojas BORGA rekomenduojamas montuotojas BudMat rekomenduojamas montuotojas Benders rekomenduojamas montuotojas Monier rekomenduojamas montuotojas Wienerberger rekomenduojamas montuotojas Roben rekomenduojamas montuotojas Benders rekomenduojamas montuotojas Eternit rekomenduojamas montuotojas Gutta rekomenduojamas montuotojas Mida rekomenduojamas montuotojas Technonicol rekomenduojamas montuotojas Statyba remontas / Statybiniai darbai / Paslaugos ID55789189 55789189
Klaipėdos r. sav.
NEPRAŽIOPSOKITE NAUJŲ SKELBIMŲ!
Sav sav sav sav sav Statybos, remonto prekės ir paslaugos skelbimai